Cheia închisorilor mele, volum editat şi tipărit de Colorama

Editura Colorama a lansat, la jumătatea lunii decembrie, primul volum din colecţia "Cercul Literar de la Cluj", sub semnătura Emiliei Poenaru Moldovan. Cartea de poeme a fost tipărită la Colorama. Dincolo de valoarea literară, sunt importante calitatea hârtiei, a tipăriturilor şi prezentarea produsului în sine.

Iată câteva detalii tehnice:

- formatul este A5. 
- coperta cu clapă, carton texturat, print policromie pe XEROX Versant 80.
- interior: hârtie volumică, print alb-negru;
- broşare cu termoclei;
- costuri mici
- tiraje mici

"Colorama a început ca un simplu Copy Center în anul 1999, dezvoltându-se ca agenţie de publicitate, în final transformându-se într-o veritabilă tipografie digitală. Acest lucru ne-a permis să luăm contact şi să colaboram destul de bine cu alte edituri clujene şi nu numai. Am început să tipărim cărţi, să oferim servicii de tehnoredactare, corectură şi grafică de carte.

Am dezvoltat partea de producţie cu echipamente de tipar digital alb-negru şi color, cu maşini de legătorie şi finisare carte. Folosim în activitatea noastră de producţie exclusiv echipamente de tipar digital marca Xerox, ca garanţie a calităţii serviciilor oferite. Pe lângă calitatea foarte bună specifică şi timpul de execuţie scurt, tiparul digital oferă avantajul execuţiei de lucrări în tiraje mici şi medii la preţuri avantajoase. Acest lucru l-am fructificat cu succes în tiparul de carte. Acum autorii nu mai sunt condiţionaţi să accepte tiraje minime de 500-600 de exemplare. Tiparul unei cărţi poate fi eşalonat în tiraje de 50-100 de exemplare, în funcţie de cerinţe. 

Colaborarea din ultimii ani cu alte edituri precum şi cu autorii de carte ne-a furnizat experienţa necesară deschiderii propriei case de editură. Toate operaţiunile necesare desfăşurării activităţii editoriale se desfăşoară integral prin forţe proprii, ”in house”, ceea ce ne dă posibilitatea să oferim orice carte ca produs 100% Colorama. Colaborăm cu autori din diverse domenii publicistice, pentru a putea edita cărţi cu referinţe de specialitate", spune Lucian Andrei, directorul Colorama. 

Cum a fost la lansare

Cum cumperi cartea

20 dec, 2016

Editura Colorama lansează un nou volum de poezie - Cheia închisorilor mele

Joi, 15 decembrie, se lansează, la filiala Cluj a Uniunii Scriitorilor din România, volumul "Cheia închisorilor mele", de Emilia Poenaru Moldovan, în colecția 'Cercul literar de la Cluj' sub egida Editurii Colorama

"Poezia din Cheia închisorilor mele este una deschisă la o multitudine de lecturi, neliniștită și frumoasă, densă și vie,  montată într-o carte cât se poate de original construită", notează poetul Ion Mureşan, în prefaţa cărţii.

"Este un debut în poezie îndelung amânat (...) Cred că, în sfârșit, și poeta noastră a ajuns la concluzia bună: cheia care deschide toate închisorile vieții nu e alta decât Poezia. Așa că s-a hotărât să scoată cartea aceasta", mai scrie Mureşan, referindu-se la faptul că versurile autoarei au fost publicate, de-a lungul vremii, în mai multe reviste literare şi premiate în numeroase rânduri, însă nu au fost adunate, până acum, într-un volum de poezie.  

În schimb, Emilia Poenaru Moldovan a mai publicat, în 2004, volumul de proză scurtă "Ca vântul şi ca gândul", la editura Casa Cărţii de Ştiinţă, foarte bine-primit la acea vreme. 

Lansarea are loc la ora 12:00 şi va fi moderată de scriitoarea Irina Petraş. Vor prezenta volumul alţi doi scriitori importanţi români, Ion Mureşan şi Adrian Popescu.

06 dec, 2016

Colorama a susţinut primul festival de fotografie documentară din România

“Fotografiile au ieşit exact ca pe ecranul calculatorului”. Cuvintele sunt ale unuia dintre cei patru fotoreporteri care au iniţiat, la sfârşitul lunii octombrie, la Cluj, primul festival de fotografie documentară din România. Colorama a tipărit 3 expoziţii foto şi mai multe materiale promoţionale, fiind unul dintre principalii parteneri ai evenimentului.

Andreea Câmpeanu, Roxana Pop, Călin Ilea şi Lorand Vakarcs sunt cei patru fotoreporteri care au organizat “In/Out Transylvania Photo Festival” între 27 octombrie şi 6 noiembrie 2016, la Cluj-Napoca. 

Festivalul a avut 13 expoziţii şi 11 evenimente speciale, în 8 spaţii mai mult sau mai puţin convenţionale din oraş, vizitate de circa 3000 de oameni. Alături de fotografiile unora dintre cei mai buni fotoreporteri din ţară, dar şi din străinătate, festivalul a mai însemnat şi proiecţii de film documentar şi expoziţii senzoriale, precum "Camera intimă, de Cosmin Bumbuţ" de la White Cuib, în care organizatorii festivalului au recreat camera din închisori oferită deţinuţilor pentru vizitele conjugale. 

Imprimare pe hârtie foto

Colorama a avut plăcerea de a imprima câteva expoziţii extraordinare pe hârtie foto. Acolo a fost munca adevărată, unde am schimbat hârtii, setări, culori, am tras "duble" şi am lucrat în echipă cu Lorand de la IN/OUT, pentru ca fotografiile să iasă exact aşa cum şi-au dorit artiştii pentru publicul lor.

Iată expoziţiile beton cu care ne mândrim:

Petruț Călinescu - Mândrie și beton - 34 imagini 60x44 cm

Bogdan Gârbovan - Trip la 2 stele - 12 imagini 60x50 cm

Laura Pannack - Tinereţe fără bătrâneţe și viaţă fără de moarte: Capitolul 1 - 10 imagini 50x50 cm

Tipar digital

Tomas Bachot - Those who eat fish from the cyanide lake improve their sex life - 270 de imagini imprimate la 50x70 - din acestea, aproximativ 180 de afișe au fost date gratuit celor care au vizitat expoziția. Pe unele dintre fotografii, vizitatorii au putut să scrie şi să deseneze ce vor, invitaţie rar întâlnită la o expoziţie foto din România. 

Daily Life in Romania - expoziție interactivă la Cărturești, cu fotografii făcute cu telefonul mobil, ln Iulius Mall ( 200 de imagini, 12x12 cm). Proiectul continuă pe conturile de instagram şi facebook Dailylife in Romania, unde se publică fotografii făcute cu telefonul de fotografi locali.

Am tipărit la Colorama şi 200 de cărți poștale, pe care vizitatorii le-au primit gratuit dacă au comandat o cafea sau un ceai la Urania sau la Zorky Photo Cafe, două dintre locurile în care festivalul şi-a desfăşurat evenimentele. 

Colorama îşi trece în agendă Festivalul In/Out 2016 ca un succes şi îşi notează în calendar să nu rateze ediţia din 2017. Un festival de fotografie documentară de care Clujul avea nevoie şi de care se poate bucura şi în următorii ani. 

17 noi, 2016

Colorama îți organizează anul

Deoarece 2017 se apropie cu pași repezi, am decis să continui seria de articole "Colorama te ajută să te organizezi" cu un nou episod în care să-ți prezint un material personalizabil marca Colorama, și anume calendarul.

Ca și în cazul agendelor personalizabile, de-a lungul timpului s-au făcut remarcate câteva dimensiuni preferate pentru calendare. Astfel, în cazul calendarelor de perete, cele mai uzuale dimensiuni folosite sunt A3 și A4, iar în cazul celor de birou, A5 și 21x10 cm.

Spre deosebire de agende, calendarele îți oferă posibilitatea personalizării nu doar cu logo-uri, nume sau texte personalizate, ci și cu imagini. Dacă vrei să-ți promovezi compania, calendarele personalizabile sunt un instrument foarte util, deoarece de fiecare dată când cel care a primit calendarul tău se va așeza la birou, acesta îi va aduce aminte de tine. Spre deosebire de agenda personalizată, calendarul poate să conțină, pe lângă datele referitoare la companie, imagini reprezentative cu privire la business-ul în care activați, sau chiar imagini cu produsele proprii.

Desigur, calendarele personalizate nu se adresează doar companiilor, acestea putând să fie personalizate cu poze de familie, poze de la evenimente sau alte tipuri de imagini reprezentative pentru cel care oferă și cel care primește calendarul.

Calendarele se printează pe o hartie lucioasă sau mată cu o grosime de 170-200 gsm, iar legarea se face cu spirală metalică. Printul este realizat în tipar digital, motiv pentru care tirajele pot să înceapă de la o bucată. Calendarele de perete sunt prevăzute cu o agățătoare practică, iar cele de birou cu un picior din carton.

Pentru mai multe detalii și o ofertă personalizată puteți să folosiți formularul de pe site, secțiunea Catalog, sau adresa de mail office@colorama.ro.

Petru Ureche

08 noi, 2016

Pozele tale merită o atenție deosebită


Pe zi ce trece ne dăm seama că trăim în secolul vitezei. Întâlnirile cu prietenii noștri se derulează pe “repede inainte”, de multe ori alocăm prea puțin timp pentru lucrurile cu adevărat importante din viață, iar zilele petrecute în concedii parcă trec prea repede. Singura modalitate prin care “îi mai spunem timpului să stea în loc” sunt pozele. Ne place să facem poze pentru că acestea sunt un extraordinar instrument de aducere aminte. De multe ori, stând împreună cu prietenii sau cu familia, privim fotografii și ne aducem cu drag aminte de clipele minunate petrecute împreună. Ei bine, pentru ca amintirile să fie cât mai vii avem nevoie de poze de calitate, iar aici Colorama intră în scenă cu serivicii de înaltă clasă.

Poți sa vii la noi, pe strada Samuil Micu 12A din Cluj-Napoca, cu pozele tale preferate, iar noi le vom lista pe hârtie fotografică de calitate. Ba mai mult, cu ajutorul presei digitale Xerox® DocuColor™ 5000AP, un echipament color cu rezoluție înaltă (2400 dpi) destinat lucrărilor de artă grafică ce necesită o atenție deosebită, pozele tale vor primi un aspect lăcuit ce pune în evidență calitatea produsului finit. Fie că e vorba de fotografii tip buletin, 9x13, A4 sau chiar SRA3, Colorama e locul potrivit unde pozele tale pot prinde viață. Tot ce trebuie să faci este să vii cu pozele pe un suport electronic, sau chiar să le trimiți pe mail la office@colorama.ro, îți alegi dimensiunea la care vrei să fie printate pozele, iar de restul ne ocupăm noi. Mai trebuie să știi doar că pentru o pagină A4 color, hârtie fotografică, prețul este de 1.69 lei, iar pentru o SRA3 (dimensiuni de 450mm x 320mm) plătești doar 3.29 lei.

Pe lângă poze, la noi pot fi tipărite cărți de vizită, flyere, pliante, mape de prezentare, broșuri, reviste, cataloage, agende, calendare și cărți, toate acestea la o calitate extraordinară și într-un timp de execuție foarte scurt.

Pentru a te convinge, te așteptăm la sediul nostru, situat pe strada Samuil Micu 12A din Cluj-Napoca, zilnic între orele 9:00 și 17:00. De asemenea ne poți contacta la adresa de mail office@colorama.ro sau prin formularul de contact de pe site, secțiunea Catalog

Ovidiu Teburzucă

06 oct, 2016

Colorama îți personalizează agenda

Deși am intrat în era digitalului, în care folosim calculatoare, laptop-uri, tablete, telefoane performante, unde poți să îți organizezi activitatea, agenda a rămas încă un instrument extrem de important în activitatea zilnică.

La Colorama ne place să fim organizati și dorim să te ajutăm și pe tine în această direcție. De aceea, îți punem la dispoziție o gamă variată de agende, calendare și plannere, care să te ajute în planificarea activităților de-a lungul anului. Astăzi vreau să iți vorbesc despre agende.

Realizăm agende pe diverse dimensiuni, însă cele mai utilizate sunt A5, A4, 21x10 cm și 20x20 cm. Atât interiorul cât și coperțile pot să fie alb-negru sau color și sunt 100% personalizabile, în așa fel încât să poată răspunde cât mai bine nevoilor și dorințelor tale. Coperta este cartonată, iar pentru o protecție îndelungată și un aspect elegant este acoperită de o folie lucioasă sau mată. Legarea se face cu spirală metalică, aceasta putând să fie descoperită sau semiascunsă. Deoarece realizăm agendele cu ajutorul tiparului digital, tirajele pot să înceapă de la o bucată. Și încă ceva! Poți alege chiar tu numărul de pagini din interior, în limita a 200 de pagini.

Poți folosi agendele personalizate ca instrumente de branding și promovare pentru compania ta. Oferă-le angajaților cate o agendă și le vei oferi cu aceasta și senzația de apartenență la grup. Oferă-le și partenerilor tăi pentru a întări bunele relații cu ei. Sau pur și simplu poți să le oferi celor dragi un cadou original, personalizând agenda după nevoile lor.

Pentru mai multe detalii și o ofertă personalizată puteți să folosiți formularul de pe site, secțiunea Catalog,  sau adresa de mail office@colorama.ro.

 

Petru Ureche

 

05 sep, 2016

CONCURS

CONCURS:
Așa cum v-am obișnuit deja, suntem la curent cu toate evenimentele de marcă din Cluj-Napoca iar acum am pus la cale un concurs cu un premiu extraordinar!

The amazing UNTOLD FESTIVAL vă așteaptă !

Colorama pune la bătaie 2 abonamente la Best Major Festival din Europa, UNTOLD FESTIVAL, pentru cele 4 zile de magie. Urmează pașii din postarea concursului de mai jos și intră în concurs pentru cele 2 abonamente:

https://www.facebook.com/ColoramaAdvertising/photos/a.150507451625941.27755.134422813234405/1236075516402457/?type=3&theater

Mult succes tuturor și nu uitați: Colorama înseamnă promptitudine, calitate şi distracție!

Mai jos puteti consulta si regulamentul concursului. Va dorim mult succes!

 

1. ORGANIZATORUL

1.1. Concursul “COLORAMA te trimite la distractie la UNTOLD” (denumit in conti­nua­re "Campania") este organizat si desfasurat de catre ROXER GRUP S.A. – COLORAMA Copy Center (denumi­ta in continuare "Organizatorul"), o societate comerciala cu sediul in Cluj-Napoca, Calea Baciului 1-3.

1.2. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial”).

1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania prin afisarea acestuia pe pagina www.colorama.ro.

1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.

1.5. Campania se va desfasura cu ajutorul firmei S.C. FIVETN S.R.L., cu sediul social in Floresti, Str. Florilor, Nr. 296/15, jud. Cluj, inregistrata la registrul comertului cu nr. J12/2392/2013, Cod Unic de Inregistrare 32072153, denumita in continuare „Agentie”.

 

2. DURATA CAMPANIEI

 2.1.   Campania se desfasoara in perioada 07 - 28 iulie 2016, (denumita in continuare “Perioada Campaniei”) astfel: prin intermediul paginii de Facebook Colorama – www.facebook.com/ColoramaAdvertising/  

  

3. DREPTUL DE PARTICIPARE

 3.1.   Campania se adreseaza persoanelor fizice, cu varsta de peste 14 ani impliniti la data inceperii Campaniei, participanti la campania “COLORAMA te trimite la distractie la UNTOLD”, care au domiciliul in Romania si care se conformeaza termenilor si conditiilor prezentului Regulament (denumiti in continuare „Participanti”).

3.2.     Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele persoane:

a.- Pentru evitarea oricarui dubiu, persoanele juridice nu pot participa la si nu li se pot acorda premii in cadrul „Campaniei”. Pentru scopurile prezentului Regulament, prin persoana juridica se intelege orice entitate care nu intra in categoria persoanelor fizice.

b.- Nu pot participa la aceasta „Campanie” angajatii companiilor din grupul Organizatorului si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sotjsotie) precum si persoanele fizice care detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia, in legatura cu companiilor din grupul Organizatorului.

3.3. Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii in cadrul Campaniei, incalcand prevederile prezentului Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiului astfel castigat si de a actiona in instanta respectivele persoane, atat prin actiuni civile, cat si prin plangeri penale, in vederea recuperarii prejudiciilor cauzate.

3.4. Intrucat calitatea de participant in prezenta Campanie o vor avea si persoanele minore, toate actele/faptele juridice ce presupun exercitarea capacitatii de folosinta si de exercitiu a acestora trebuie realizate in asa fel incat aceste acte/fapte sa fie incheiate in mod valabil, in conditiile legii. Organizatorul are dreptul de a anula participarea si de a nu acorda premii acelor castigatori pentru care actele/faptele juridice necesare potrivit prezentului Regulament nu sunt incheiate in conditiile legale ce asigura valabilitatea lor. Prin urmare, inscrierea minorilor in Campanie se va face de catre/cu acordul parintilor/tutorilor minorilor. Prin inscrierea minorului in Campanie parintele/tutorele isi exprima acordul cu privire la participarea minorului in Campanie.

3.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament.

3.6 Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a decide daca informeaza respectivului participant cu privire la aceasta decizie.

3.7. Prin inscrierea in Campanie, Participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului Oficial si isi exprima acordul in privinta acestora, inscrierea si participarea in Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

4. MECANISMUL CAMPANIEI

Descrierea Campaniei:

4.1. Persoanele care vor lua parte la campanie vor fi denumite in continuare drept “participanti”, iar acestia trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a se inscrie in cadrul Campaniei:

- Like la pagina noastră de Facebook
- Like & Share la postarea cu „Campania”
- Tag persoanei cu care urmeaza să isi petreaca cele 4 zile fabuloase

4.2. Toate comentariile sau postarile incarcate ca urmare a pasilor descrisi la punctul 4.1 vor intra intr-un proces de jurizare pentru acordarea premiului.

4.3. Doar participantii care indeplinesc pasii descrisi la punctul 4.1 vor fi luati in considerare pentru premiile acestei Campanii.

4.4. Numele castigatoriilor vor fi facute publice pe pagina de Facebook Colorama – www.facebook.com/ ColoramaAdvertising/ in data de 29 iulie 2016.

4.5. Pentru fiecare accesare a platformei Facebook, utilizatorul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului de internet, indiferent de modalitatea de accesare sau de instrumentul prin intermediul caruia acceseaza Internetul.

 

5.  PREMIUL SI VALOAREA ACESTUIA

5.1. In cadrul Campaniei se vor acorda un premiu constand din 2 abonamente la Best Major Festival din Europa, UNTOLD FESTIVAL. Valoarea unitara a unui abonament la festivalul de muzica UNTOLD este 405,00 lei. Valoarea totala a premiului este de 810,00 lei.

5.2. Castigatorul premiului oferit in cadrul acestei Campaniii nu are posibilitatea de a pretinde schimbarea acestuia cu alte bunuri sau sa solicite contravaloarea in bani a premiului castigat.

5.3. Premiul Campaniei va fi acordat prin jurizare, la finalul Campaniei, in data de 29.07.2016 si va fi ales  prin platforma random.org., de către Agentie.

5.4. Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun participant, atunci premiul Campaniei ramas neatribuit va ramane la dispozitia Organizatorului.

5.5. Premiul se acorda si se pune in posesie doar in cadrul Campaniei “COLORAMA te trimite la distractie la UNTOLD” si doar pe teritoriul Romaniei, prin identificarea castigatorului in baza unui act de identitate si dupa semnarea unui proces verbal de predare/primire. Pentru participantii minori acest lucru se va face de catre/cu acordul parintilor/tutorilor minorilor.

 

6.  TAXE SI IMPOZITE

6.1. Veniturile sub forma de premii se impun, prin reținere la sursă, cu o cota de 16%, aplicată asupra venitului net realizat din fiecare premiu. Venitul net reprezintă diferența dintre venitul din premii și suma reprezentând venit neimpozabil (in limita a 600 lei inclusiv). Impozitul calculat și reținut in momentul plății este impozit final. Impozitul astfel calculat și reținut se plăteste la bugetul de stat până la data de 25 a lunii urmatoare celei in care a fost retinut.

 

7. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

7.1. Prin prezentul Regulament, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Datele cu caracter personal colectate in  cadrul  acestei  Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

7.2. Astfel, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei garanteaza tuturor Participantilor la Campanie (in calitate de persoane vizate) urmatoarele  drepturi:  dreptul  la  informare, dreptul  de  acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a se adresa instantei competente si de plângere catre autoritatea de supraveghere.

7.3. Scopurile constituirii bazei de date sunt: inregistrarea in Campanie, identificarea si inregistrarea castiga­torului si lor, inmânarea premiului câstigatorului, realizarea de rapoarte statistice, informarea participantilor (prin diverse mijloace de comunicare) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de Organizator.

7.4.   Prin inscrierea la Campanie, Participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea si prelucrarea datelor cu caracter personal ale sale catre/de catre Organizator si/sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Organizatorului operata de catre Agentia Digitala, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

8. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

8.1. Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie sau in cazul anularii evenimentului de catre organizatorii acestuia. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica in aceeasi modalitate ca si prezentul Regulament.

 

9. FORTA MAJORA

9.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament.

9.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

9.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

-   avarierea sistemului informatic de stocare a datelor;

-   orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

-   anularea campaniei de catre organizatorii sai.

9.4.  Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

 

10. LITIGII

10.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

 

11. REGULAMENTUL

11.1. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica orice inscriere care nu respecta regulile prezentului Regulament.

11.2. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

11.3. Prezentul Regulament a fost redactat de catre Organizator, cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat in trei exemplare originale.

Organizator,

 

ROXER GRUP S.A. – COLORAMA Copy Center

Câştigătorul va fi ales în data de 29 iulie prin platforma random.org.

 

18 iul, 2016

Colorama își schimbă fața dar năravul... doar în mai bine ;)

Colorama își schimbă fața dar năravul... doar în mai bine ;)

Dragi prieteni, după cum ați putut observa avem haină nouă în mediul online pentru că deviza noastră este nou, modern și complet funcțional! 
După două luni de idei creative și muncă am reușit să refacem site-ul www.colorama.ro 
Acesta a fost gândit ca un instrument user friendly prin care să facilităm modalitatea de comandă. Astfel, de acum încolo puteți să ne trimiteți comenzile online în funcție de necesitate și să vă prezentați la sediul nostru doar pentru a plăti și ridica produsul finit.
Fiecare secțiune de lucru fost individualizată în pagini separate cu formulare de comandă sau cerre ofertă. De asemenea, fiecare produs și serviciu pe care îl furnizăm este descris minuțios pentru ca voi să aveți ideea exactă despre materialul dorit. Iar pe această pagină de blog vă ținem la curent cu toate noutățile!
Vă invităm să vizualizați în detaliu site-ul și nu uitați: produse de calitate deosebită la prețuri foarte bune, promtitudine și rapiditate.

06 iul, 2016