PRINT CARDS

0264-450.603 | office@colorama.ro

Politica de retur - Colorama

Raportul contractual încheiat între părți prin accesarea de către Client a serviciilor puse la dispoziție de Colorama (ROXER GRUP SA) este, raportat clienții persoane fizice, un contract de servicii încheiat la distanță încheiat sub incidența OG 34/2014.

Contractul dintre părți se încheie la momentul confirmării de către Colorama (ROXER GRUP SA) a comenzii clientului. Contractul dintre părți este un contract cu executare dintr-o dată.

Clientul are dreptul să se retragă din vânzare, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, începând de la ziua livrării coletului conținând produsele comandate.

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale.

Dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru produsele realizate la comandă ce sunt personalizate.

Pentru a exercita dreptul de retragere trebuie clientul trebuie să completeze o declaraţie neechivocă prin completarea unui formular în format digital accesibil pe site sau prin trimiterea unui mail.

Notificarea prin care se exprimă decizia de a se retrage trebuie să cuprindă: numele clientului, data expedierii coletului, numărul comenzii, produsele ce au făcut obiectul comenzii, suma de returnat, adresa unde a fost livrat coletul și de unde transportatorul urmează să preia coletul de retur, datele contului bancar unde doriți să vă fie restituit prețul contractului.

Ulterior recepționării formularului completat/emailului privind declarația de retragere, clientul va fi contactat de către un reprezentant «ROXER GRUP SA» pentru a stabili data și modalitatea de returnare a coletului.

În caz de retragere, se va orice sumă achitată de client, cu excepţia costurilor alese ca modalitate de livrare.

Rambursarea prețului va fi realizată fără întârzieri nejustificate şi, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a fost notificată decizia de retragere. Cu toate acestea, «Colorama (ROXER GRUP SA)» își rezervă dreptul de a amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au format obiectul vânzării sau până la data primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele comandate către «Colorama (ROXER GRUP SA)».

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului, în ambalajul original (ce conține toate elementele sale structurale), cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse imputabile «Colorama (ROXER GRUP SA)» și exceptând defectele deja semnalate de client și care sunt imputabile «Colorama (ROXER GRUP SA)»).

X